Kancelářské potřeby

Pořízení kancelářských potřeb a doplňků

Přihlaste se k odběru nejnovějších článků o stavbě domu svépomocí

Během stavby budete mít málo času a energie na zdánlivě méně důležité záležitosti. A proto je také dobré se na ně předem připravit. 

Jaké veškeré vybavení byste si měli pořídit

Pořiďte si s předstihem různé desky, šanony, euro obaly, kancelářské sponky, sešívačku a další kancelářské pomůcky pro archivaci veškeré papírové dokumentace ze stavby. Bude vás čekat zakládání různých plánů, smluv, potvrzení, faktur atd. Je dobré hned od samého začátku mít naprostý pořádek a dokonalý přehled ve veškeré dokumentaci týkající se stavby domu. Zcela určitě již během stavby oceníte precizně uloženou papírovou dokumentaci. Tím také budete mít jistotu, že veškerou dokumentaci máte bezpečně a přehledně uloženou na jednom místě k okamžitému nahlédnutí. Vše během ukládání také ihned třiďte podle významu. Třiďte zvlášť plány, smlouvy, potvrzení, faktury atd. Také zvlášť třiďte veškerou dokumentaci potřebnou k úspěšnému vyřízení kolaudace hotové stavby.

Podobné články

V posledním stavebním kroku a etapy si ukážeme upravení stavebního pozemku do roviny pomocí vybagrované zeminy. Také…
Celý článek
V sedmnácté stavební etapě si ukážeme veškeré stavební práce v bezprostředním okolí domu. Ukážeme si vybudování trativodů…
Celý článek
V šestnácté stavební etapě dostane stavba také konečně svůj kabát. Začneme instalováním tepelné izolace na dům. Potom…
Celý článek

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.